lite ledig

Jobbar endast på apoteket nu resten av sommaren och inte längre på Mouche, var bara där tre veckor i början av sommaren. Skönt att vara lite ledig om dagarna också. Men uppp tidigt varje morgon måste man ändå, jobbar ju 9-12 om dagarna. Men man får mycket tid till annat om eftermiddagarna, härligt. Tycker bara det kan bli lite mer sommar när jag väl är ledig. Imorgon ska jag på bio med Sara, hon ville bjuda mig på det, snällt! Alltid trevligt med film och smörpopcorn, töhö. Till helgen ska jag och Victor bila till Ullared. Vi åker fredag eftermiddag, käkar på någon restaurang på kvällen, sover i bilen och upp tidigt och gå på Ullared vid 7 när det öppnar, sen hem på kvällen igen. Första gången för mig, någon gång måste man ju ha varit där!
/hgmn
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!