hard work work

Idag har vi jobbat på som tusan med UF-företaget. Montern är klar, gick helt okej. Fick stanna kvar två timmar längre än de andra, så vi va i bygghallen till typ 14, men det va ganska trevligt ändå trots att vi inte är så värst konstnärliga av oss!

Resultat!

I helgen har jag umgåtts med massa gamla vänner, efterlängtat! Lite fest och filmkvällar.
Har varit duktig och tränat en del nu när jag väl skaffat gymkort, det känns i mage och bröst idag kan jag säga!
Älska träningsvärk, då känner man sig duktig. Blir en spännande dag imorgon, efter det blir det gym + eventuell utgång.
Just nu har jag tagit en paus från storstädning av rummet och tvätt! Sitter och målar naglarna, försöker vara lite kreativ men jag vet inte riktig hur det går, höh.
Får se om jag delar med mig av min dag imorgon, vad som hänt osv...
/hgmn
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!