sådana bestyr

Jag är trött som ett as och ikväll tänker jag bara gosa ner mig i sängen med en film eller något annat dåligt som går på tv och avnjuta denna överskattade dag helt för mig själv. Eller bara sova. Börjar typ 13.20 imorgon men jag ska upp med tuppen och plugga småföretagande (L)

Idag är det alla hjärtans dag. Vi la fram rosa skum-hjärtan till kunderna på salongen idag. Sött.

Fick hem inbjudan till studentbalen idag också, då insåg jag att jag måste hitta mig en klänning snart, dessutom en kavaljer innan 10 april?!?!? Eller tar jag med min låtsaskompis (sån som jag hade när jag va liten, sydde till och med kläder till den då...). Fick till och med slå upp kavaljer på wikipedia för jag va osäker på stavningen. Vilka besvär.

Fick då veta:
"Kavaljer, ursprungligen från latinets caballarius 'hästskötare', i medeltidslatinet senare med betydelsen 'riddare', av latinets caballus 'häst'." så festligt..


Aja. Vägde mig i morse och såg att jag gått ner ett kilo, wihu. Njae, synd att det inte syns lika mycket som man blir glad av siffrorna på vågen, haha.


Nu ger jag upp, blev inget vettigt inlägg ändå :)



/hgmn
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
rss feed
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!